Retur- og reklamationspolitik

Retur- og reklamations politik

Hvor lang tid tager det at foretage en returnering?

Du kan fortryde dit køb i op til 14 dage fortrydelsesperiode starter fra den dag du har modtaget pakken. 

Det kan derimod tage op til 30 dage for os at behandle din retur ordre. 

Hvor lang tid tager det for at få refunderingen efter returneringen er blevet behandlet?

Efter vi har behandlet din ordre, og afgørelsen er truffet med kunden. Så vil der kompenseres for returneringen indenfor 30 dage.

Er der et lageropfyldningsgebyr?

Dream Collection Danmark tager ikke lageropfyldningsgebyr i sammenhæng med returneringer- og reklamationer.

Hvem betaler for returomkostningerne, når jeg som kunde sender det retur?

Hvis kunden ønsker at opsige indenfor de 14 dage efter modtagelsen og som selvfølge vil købsaftalen bliver ophævet, så står kunden selv for returneringsomkostningerne.

Derimod hvis der er nogle mangler eller defekter på kundens varer eller ordrer. Så accepterer Dream Collection at tage imod mulige returneringer. Her finder man en løsning på evt. Delvis reklamation eller bytte til et nyt produkt uden mangler eller defekter.

Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb, men ordren er afsendt?

Det er muligt at annullere sin ordre så længe den ikke er afsendt, du skal dog hurtigst muligt henvende dig til kundeservice på kontakt@dreamcollection.dk der vil du få svarer hurtigst muligt.

Hvordan returnerer jeg en defekt vare?

Du skal som kunde henvende dig til os inden du afsender varen retur. Det gør du på kontakt@dreamcollection.dk

Her vil kundeservice vedhæfte dig en komplet guide til sende varen retur. 

Jeg har indtastet en forkert adresse, kan jeg nå at ændre den?

Hvis du har lavet en adresse fejl, så skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice på kontakt@dreamcollection.dk, i langt de fleste tilfælde kan vi nå at ændre oplysningerne til de korrekte.

Hvordan foregår returneringen?

Som det første skal du henvende dig til kontakt@dreamcollection.dk her anbefaler vi at du vedhæfter dit ordrenummer og muligvis årsagen. Defekt, fortrydelse eller mangel.

Vi anbefaler at du vedhæfter en kvittering på du har afsendt pakken til nærliggende pakkeshop på Valby Langgade 72 så undgår vi at den går tabt i posten. 

Det er vigtigt du holder kontakt med kundeservice for at vi behandle og bekræfte returneringen hurtigst muligt. 

Vi vil kontakte dig som kunde om beslutningen om evt. refundering eller reklamation. Du vil blive refunderet til den samme betalingsmetode som du brugte til at betale med indenfor 1-3 efter du har modtaget bekræftelsen på vi refunderer.